- 1 Ugaszono pożar na budowie osiedla (171 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (191 opinii)
- 3 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (53 opinie)
- 4 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (154 opinie)
- 5 Cztery opcje do wyboru w pytaniu o płeć (485 opinii)
- 6 Na lotnisku pojawił się kwiatomat (100 opinii)
Dwa razy zrobili imprezę podczas epidemii, sprawą zajmie się sąd
Huczne imprezy, które w ostatni weekend dwukrotnie zorganizowano w jednym z mieszkań na Kamiennej Górze w Gdyni, swój finał znajdą w sądzie. Policjanci zawnioskowali o to, by wyciągnąć konsekwencje wobec 14 osób za zakłócanie ciszy nocnej i za to, że nie przestrzegali oni obostrzeń związanych z zakazem przemieszczania się, wprowadzonym w związku z pandemią koronawirusa.
- Policjanci otrzymali zgłoszenie, że na balkonie, w jednym z mieszkań na Kamiennej Górze, imprezuje kilka osób - mówi Jarosław Biały z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Na miejscu okazało się, że wynajmujący lokal zrobił kilkuosobową imprezę. Jak mówi policjant, część osób, które funkcjonariusze zastali w mieszkaniu, pouczono. Natomiast ci, którzy nie chcieli zabawy przerwać, zostali ukarani mandatem w wysokości 500 złotych.
Jak się jednak okazało, kara finansowa oraz rozmowa z policjantami nie poskutkowała na długo. Następnego dnia, późnym wieczorem, w tym samym mieszkaniu zorganizowano bowiem jeszcze większą imprezę - na miejscu w najlepsze bawiło się aż 14 osób w wieku od 20 do 30 lat.
- Tym razem policjanci sporządzili wnioski do sądu o ukaranie wspominanych osób grzywną - podsumowuje Jarosław Biały.
Powiedzieli policji, że koronawirusa się nie boją, bo są młodzi
To niestety nie pierwszy podobny przypadek w Trójmieście. Kilka dni temu grupa 20 i 19-latków zorganizowała głośną imprezę w altance na działkach w Nowym Porcie.
Koronawirus - wszystko o walce z epidemią SARS-Cov-2 w Trójmieście
Młodzi ludzie tłumaczyli policjantom, że nie czują się zagrożeni epidemią, bo... są młodzi. Również i tej "prywatce" na wniosek policji przyjrzy się sąd, a o całym zdarzeniu powiadomione zostały służby sanitarne.
Miejsca
Opinie (243) ponad 10 zablokowanych
-
2020-04-06 11:19
Opinia wyróżniona
(11)
Już niedługo każdemu zacznie siadać na głowę w tej izolacji. Ja mam pracę i chyba to mnie jeszcze ratuje, że mogę wyjść z domu. Pierwszy raz z chęcią idę do pracy i nawet mi się nie chce wracać do domu. Uwielbiam swój dom, ale ostatnio mi bokiem wychodzi.
- 230 39
-
2020-04-07 10:41
mogłam codziennie dojeżdżać,
ale sama wybrałam pracę w domu, w ten sposób ograniczyłam kontakty, chronię siebie i innych
- 0 0
-
2020-04-06 22:24
odludek (2)
Ja was nie rozumiem. Włączacie tv, piorą wam mózgi i wszędzie widzicie koronawirusa. Przelęknione spojrzenia i awantury bo coś tam (bo nie ma rękawiczek, bo ktoś kaszlnął bo coś mu w gardle stanęło, bo stoję w kolejce i jeszcze inni stoją w kolejce). Zbiorowa paranoja. Ja wychodzę gdzie mi się podoba. Dzisiaj umyłam samochód, pojeździłam sobie dla higieny psychicznej po obwodnicy i okolicznych wioskach, a jak wybije 23: 00 to sobie pójdę do Biedronki.
- 11 3
-
2020-04-07 11:22
Rownież popieram
J.w.
- 0 0
-
2020-04-07 07:39
I tak trzeba żyć, popieram w 101% :)
- 4 0
-
2020-04-06 14:55
Mam tak samo :)
Chętnie jadę do pracy. Byle tylko wyjść z chaty
- 9 5
-
2020-04-06 13:38
lll
A mi mój dom nigdy bokiem nie wyjdzie, zawsze mi mało.
- 15 3
-
2020-04-06 11:47
Spokojnie kolego (4)
My tu we Włoszech siedzimy od miesiąca. Ciężko ale dajemy radę. Wy tam jeszcze możecie się przejść na spacer. My nic! Nawet nosa nie można wytknąć bo kary w tysiącach euro... Macie jeszcze dobrze... Najważniejsze aby zrozumieć że walczymy w słusznej sprawie.
- 38 17
-
2020-04-06 11:57
(3)
koleżanko chyba ;)
- 29 1
-
2020-04-06 20:22
Nigdy niewiadomo... (1)
Tzn praktycznie niewiadomo... w sumie to do pewnego momentu niewiadomo. Czasami nawet w tym momencie może zabraknąć pewności
- 1 5
-
2020-04-06 23:55
Ależ wiadomo...jesteś chory, ale nigdy nie będzie wiadomo
czy od urodzenia czy nabyłeś to wskutek jakiś traumatycznych przeżyć.- 3 2
-
2020-04-06 12:14
Fakt
Sorry he he
- 16 3
-
2020-04-06 11:30
Opinia wyróżniona
Za dwa, trzy tygodnie wiara ruszy ogarniać ogródki działkowe (16)
I przydomowe, robić grille. Ludziom znudzi się udręka izolacji i ciągłe zastraszanie, zwłaszcza, że chorych, wyzdrowiałych i zmarłych nie ubędzie. Tak, wiem, że niektórym trudno to sobie wyobrazić, ale - niezależnie od stanu zagrożenia - mnóstwo ludzi woli jednak przeżyć swój czas mając do dyspozycji nieco więcej rozrywek od pacjenta z oddziału
I przydomowe, robić grille. Ludziom znudzi się udręka izolacji i ciągłe zastraszanie, zwłaszcza, że chorych, wyzdrowiałych i zmarłych nie ubędzie. Tak, wiem, że niektórym trudno to sobie wyobrazić, ale - niezależnie od stanu zagrożenia - mnóstwo ludzi woli jednak przeżyć swój czas mając do dyspozycji nieco więcej rozrywek od pacjenta z oddziału paliatywnego i życie bardziej... "ciekawe" od życia mchu. Zwłaszcza, że w powszechnej narracji już utarły się slogany, jakoby nasza żywotność i śmiertelność zależały wyłącznie od jednego czynnika. A od kiedy to ktokolwiek ma monopol na określanie długości życia? Skąd nagle ci wszyscy prorocy "od zagłady" i zgadywanki jak długo pociągną obywatele? Śmiertelny jest każdy i wszyscy umrzemy. Wszyscy w swoim czasie. To raczej pytanie, czy chcemy umrzeć jak eremita (ci przynajmniej nie byli nihilistami) czy pozwolić życiu się zwyczajnie toczyć.
- 142 59
-
2020-04-06 23:07
bzdury chłopie piszesz
Zapisz sobie w pamiętniku to co piszesz i przeczytaj za 15lat(o ile dożyjesz! i zobaczysz co za bzdury wypisujesz, podyktowane pewnie jeszcze szczeniackimi poglądami a być może i wiekiem jeszcze..pozdrawiam
- 1 2
-
2020-04-06 19:39
Normalny (3)
Oj jakie trudne słowa , nie zrozumiałe w połączeniu z doświadczeniem życiowym. Jak masz z 20-30 lat to musisz jeszcze przeczyć kolejne 20, żeby odwoływać się do eremity czy nihilisty. To są skrajne jednostki w relacjach.
- 4 6
-
2020-04-06 20:44
(2)
A ogólnie - o co chodzi?
- 3 0
-
2020-04-07 10:16
Ktos zna dwa mądre slowa i musi uzyc (1)
Zeby ego podreperowac
- 2 0
-
2020-04-07 12:37
Dzida wszystko pięknie tylko skupienia zabrakło
niezrozumiałe i przeżyć i mniej skrótów myślowych bo chłopcy nie mogą sie merytorycznie odnieść
- 0 0
-
2020-04-06 19:01
(1)
Hm, ale ja nie zamierzam żyć krócej tylko dlatego, że ktoś ma gdzieś stan zagrożenia. A idąc Twoim tokiem myślenia, moze od razu wszyscy popełnijmy samobójstwo, skoro i tak każdy umrze?
- 5 22
-
2020-04-06 19:34
No bez samobójstwa nie umrzemy wcale. Nie zginiemy w wypadkach drogowych. Nie pozlizgniemy się przy wyjściu z brodzika. Nie dostaniemy zawału, udaru ani raka. Będziemy żyć. Przez tysiąc sto dwadzieścia trzy lata.
- 15 0
-
2020-04-06 18:45
(4)
My już z sąsiadami 5 razy grillowaliśmy z zachowaniem wszelkich reguł bezpieczeństwa. Każdy w swoim ogrodzie ze swoimi rodzinami. Nie ma nic lepszego niż dom z ogrodem. Pozdro wszystkim, trzymajcie się zdrowo.
- 18 1
-
2020-04-07 00:23
Dokladnie dom to dom,a cholota wegetuje w swoich 50 metrowych apartamenrach na 3 pietrze w kredycie na 150 lat buahaaaa (3)
- 2 15
-
2020-04-07 10:51
też mam dom, (1)
ale nikogo, tylko dlatego że mieszka w bloku, nie nazwałabym "cholota", cokolwiek to znaczy (nie ma takiego słowa)
- 1 0
-
2020-04-07 12:45
bo to "byznesmen" bez zasad pisowni
dom to jak ktoś lubi sprzątać i remontować no i oczywiscie niektórzy pochwalić się przed sąsiadem, ja wolę mieszkanie i czytać, oglądać, ogolnie słuchać mądrzejszych od siebie niż kazdego kto wypije na grilu i udaję znaffce na kazdy temat. A propos mam firme i przestawiam się na nowe czasy wiec też byznesmen ale bez kołka w d...
- 0 0
-
2020-04-07 10:14
Jestes biskupem?
- 1 0
-
2020-04-06 16:12
:)
Filozofia Włoch ...
- 8 4
-
2020-04-06 11:55
Problem kolego jest w czym innym. (2)
Problem leży w tym że szpitale nie zniosą tego napływu chorych. Jest to nie do udźwignięcia dla innych państw a co dopiero dla nas. Wiesz o tym że w innych państwach jest selekcja. Kolega zwichnął nogę i trzeba było zrobić prześwietlenie. Myślisz że go przyjęli? Nie. Musiał naginać ponad 100 km do innego szpitala bo wszystkie były zajęte
Problem leży w tym że szpitale nie zniosą tego napływu chorych. Jest to nie do udźwignięcia dla innych państw a co dopiero dla nas. Wiesz o tym że w innych państwach jest selekcja. Kolega zwichnął nogę i trzeba było zrobić prześwietlenie. Myślisz że go przyjęli? Nie. Musiał naginać ponad 100 km do innego szpitala bo wszystkie były zajęte koronawirusem. Tego chcemy? Tak czy inaczej dostaniemy po kieszeni. Za parę miesięcy... I co z tego że my zaczniemy pracować jak system szpitali siądzie, a potem z tym co wyprodukujemy to gdzie wyślemy? Cały świat jest zamknięty. Trzeba zacisnąć zęby i poświęcić się ten miesiąc i siedzieć na tyłku...
- 33 14
-
2020-04-06 18:10
A jak potrwa to dłużej niż miesiąc?? Ile masz zamiar w izolacji siedzieć??
Szumowski niedawno mówił o szczycie w okolicy maja, Morawiecki już o czerwcu mówi a
tak naprawdę nie wiadomo kiedy się to skończy i czy po jednej fali nie nastąpi druga. Tak się nam wydawało że jesteśmy panami tego świata a wykończy nas wirusik - jak nie ten to następny...- 16 2
-
2020-04-06 12:35
Ok. To gdzie obecnie w Trójmieście zrobię prześwietlenie nogi?
A epidemia nie będzie "trwała miesiąc", tylko, zwyczajowo, ze dwa lub trzy lata.- 15 3
Wszystkie opinie
-
2020-04-06 11:03
Chyba nie za bardzo jest co komentować... no dzbany (14)
- 316 45
-
2020-04-06 11:10
(2)
Dokładnie.
- 15 5
-
2020-04-06 11:49
Co dokładnie? (1)
siedzisz na tyłku i co dokładnie ?
- 6 24
-
2020-04-06 12:43
dokladnie to widze obserwujac urzad pracy w Gdansku
- 3 0
-
2020-04-06 11:48
ale co wy chcecie karać ? (4)
ludzie sobie imprezują, sobie sami w swoim mieszkaniu.
Wara wam od tego.
Prywatność i wolność.- 16 50
-
2020-04-06 12:52
No w sumie.... (2)
Chciałam odruchowo napisać, że pozarażają się między sobą , ale .... po sekundzie ..... zarażą też rodziców , sąsiadów etc.......co tutaj komentować????? Szkoda i brak słów....
- 32 4
-
2020-04-06 15:44
Tak kurka każdy nosi tego wirusa i zaraża... Weź puknij się w ten pusty łeb. Żeby zarażać się między sobą trzeba mieć nosiciela.
- 5 20
-
2020-04-07 10:28
W tej chwili prawie wszystkie zakażenia mają miejsce w szpitalnych, komisariatach, domach opieki itp
Czyli miejscach, gdzie występuję duże skupisko, często starszych i chorych osób.
Jeśli w przeciągu ostatnich dwóch tygodni nie odwiedzieli żadnego z wymienionych miejsc ryzyko zarażenia się jest bliskie 0- 0 0
-
2020-04-06 16:53
nic swojego
kolego, oni NIC swojego nie mają. więc słaby argument. takie pokolenie, żyją na karku innych i mają wszystko w d... popierasz? bo podobny jesteś?
- 9 3
-
2020-04-06 12:22
bezmózgowia
- 16 4
-
2020-04-06 12:24
Gorzej jak (delikatnie mówiąc ) dzbany.
- 17 2
-
2020-04-06 13:25
Wystartowali w wyścigu Darwina.
W razie gdy będą dalsze konsekwencje to nie ma co żałować takich "bezmózgów".
Tylko rodzin szkoda.
jj- 8 6
-
2020-04-06 13:49
obrońca dzbanów
no dzbany to chociaż pożyteczne są ;)
- 4 2
-
2020-04-06 17:45
Weki z kasą od starych.
Udają studentów a tylko są wypełniaczami auli. Nie wiedzą co chcą w życiu robić,
ale starzy się uparli że słoje mają skończyć studia. Dają kasę a zapomnieli wychować.
Wynajęcie mieszkania na Kamiennej trochę kosztuje. Zagnać bydło do roboty.
Niech dezynfekują okolice.- 11 3
-
2020-04-06 22:34
Patologia
Widzialem tych ludzi / totalna degrengolada
- 1 1
-
2020-04-06 11:04
Maksymalna kara (6)
Dla wszystkich
- 222 65
-
2020-04-06 11:13
Także dla ciebie. (2)
- 10 30
-
2020-04-06 11:19
Nie rozumem (1)
Ale: za co ?
- 7 6
-
2020-04-06 11:28
za wredne życzenia innym, nawet gdy są winni nie należy nikomu złożeczyć
- 9 11
-
2020-04-06 11:49
żadnej kary
za co niby? chore państwo
- 10 13
-
2020-04-06 13:28
Powiesić, obsmarować miodem i napuścić szczury !
Oczywiście żartem to piszę - rozluźnijcie wszyscy pory :)
- 5 5
-
2020-04-06 15:50
Jedyną karą jaką mogą dostać to za zakłócanie ciszy nocnej. Nie ma żadnych innych prawnych podstaw do karania. Za to autorowi/autorce powyższego głupiego komentarza 500 za głupotę bo przy maksymalnej karze to nawet twoje prawnuki się nie wypłaca.
- 10 3
-
2020-04-06 11:04
(10)
Na kamiennej raczej ludzie z sianem mieszkaja. Kilku dawnych grubych ryb tez ponoc tam ma chaty. Dostana po tysiaku kary to jak dla Kowalskiego kupic zapalki w kiosku.
- 175 12
-
2020-04-06 11:08
Kamienna Góra (1)
Ma też wiele starych bloków i punktowców zamieszkałych przez emerytów. Może to oni? Do kościoła chodzą to może i party im nie straszne. Heh.
- 14 12
-
2020-04-06 13:24
Czytaj ze zrozumieniem między 20-30 rokiem życia
- 7 2
-
2020-04-06 11:10
(1)
To raczej szprotki a nie ryby.
- 8 2
-
2020-04-06 16:44
aa
albo nawet ikra;)
- 3 0
-
2020-04-06 11:24
(3)
Niby tacy bogaci- ale wystarczył tydzień/ 2 przestoju i już chcieli aby państwo dopłacało im do leasingów jakby nie mieli żadnych oszczędności;)
- 35 3
-
2020-04-06 12:12
Komu państwo dopłaciło do leasingu? :)))) (2)
Ogarnij się gościu. Banki odroczyły spłaty, przez co koszt kredytów nie raz wzrósł, więc banki zarobią de facto więcej.
Weź się za pracę, przestaniesz mieszkać z mamusią to sobie wszystko kupisz za gotówkę i będziesz tyle zarabiał, że oszczędności wynikające z brania rzeczy w leasing na firmę nie będą Cię interesować.- 9 12
-
2020-04-06 12:16
Wiadomo że premier to bankster.
- 5 4
-
2020-04-06 16:05
Czytaj ze zrozumieniem - chcieli, aby państwo dopłaciło.
- 4 1
-
2020-04-06 11:26
Tam sa również budynki
z mieszkaniami komunalnymi, więc nie przesadzałbym. Abstrahując już w ogóle od tego, że osoba organizująca te imprezy mieszkanie wynajmowała.
- 10 0
-
2020-04-06 14:46
No to mogą hodować konie jak tak mają dużo siana !
- 2 0
-
2020-04-06 11:08
Bolszewia (7)
Nie ma stanu wyjątkowego, wiec jedynie co im grozi to zakłócenie ciszy nocnej.
- 144 97
-
2020-04-06 11:44
Jest stan epidemi kolego (3)
A wiesz kto wymyślił i wdrożył przepis o stanie epidemii?? Sam bolszewik Schetyna w 2008. Tylko dlatego aby nie korzystać z innych stanów...
- 22 13
-
2020-04-06 11:50
ja mam swój stan i wiem że jak nie otworzą lasów i będzie więcej obostrzeń
to ten stan stanie się wyjątkowy i wtedy będzie większy problem
- 19 3
-
2020-04-06 12:02
To poczytaj tą ustawę zanim zaczniesz mędrkować.
- 4 3
-
2020-04-06 12:09
PIS PO jedno zło w czym problem?
- 8 8
-
2020-04-06 11:56
poczytaj czym grozi stan wyjątkowy, a później pisz dyrdymały
- 13 1
-
2020-04-06 13:20
nie ma czegos takiego jak zaklocanie ciszy nocnej dzbanie
jest zakłocanie spoczynku nocnego
- 6 6
-
2020-04-06 16:05
z Gdyni
nie z Bolszewa :)
- 2 1
-
2020-04-06 11:08
Nikt z nich niebył na kwarantannnie wiec małe ryzyko zakarzenia ,to było nowobogadzcy co dlanich 500zł to smieszna kwota. (10)
A teraz porównajmy jakie środki są zastosowane .Ludzie się gromadzą i robia impreze dostają pouczenie i mandat,A tym co chcą isc na spacer albo sobie pobiegać wmawia się ze sa bandytami i zabrania robic tego nawet w pojedynke.I jednocześnie najbardziej absurdalne zakaz wejścia do lasu i na plaze. Gdzie zarazić się niema zupełnie od kogo.A już wogle trójmiasto miejsce w Polsce gdzie możesz wyjść na poszukiwania wirusa bo takich poza kwarantanno niema.
- 57 70
-
2020-04-06 11:38
(3)
" zakarzenia", " nowobogadzcy" ? Dalej nie czytam.
Do książek synek!- 18 4
-
2020-04-06 12:08
Leming nie czytasz bo i tak niezrozumiesz zatrudne :) (2)
- 0 11
-
2020-04-06 12:18
pinset to taka słaba dniówka. ledwie na miskę ryżu starcza
- 2 1
-
2020-04-06 12:49
Nie, sfazowany koleżko, ty nie zrozumiesz, bo to za trudne dla ciebie.
- 2 0
-
2020-04-06 11:41
Takz brutalna prawda. Reżim nakładz kaganiec?
+ "syndrom sztokholmski"
- 3 3
-
2020-04-06 11:44
(1)
To że nie jesteś na kwarantannie, nie znaczy że nie jesteś chory. Jedna z tych czternastu osób będąc chora, mogła zarazić resztę, a oni swoje rodziny. W efekcie masz kilkadziesiąt chorych osób.
- 11 3
-
2020-04-06 13:03
No i co z tego. Za 2-3 miesiące 15% populacji będzie zakażona. Ma zapłacić po 30 tys.? Chory kraj
- 2 8
-
2020-04-06 12:14
A od kogo ma sie zarazić? Do zadnego z was bezmózgowce niedociera ze ten wirus zakazny jest droga kropelkową !!
Identycznie jak przeziębienie i grypa. I co to za wirus ze wystarczy myc ręce !! Ale do bezmózgowców dociera tylko panika nic więcej .i powielanie bredni z fejsa niema wirusa w powietrzu i nie zarazisz się od klamki od dotyku kurki .Wystarczy dzbany zachować odległości !!I wystarczy zachować kilka prostych wskazówek .Ale to nie jest powodem do paniki zalecenia są dokładnie takie same jak w przypadku grypy która tez jest śmiertelna i co roku zabija więcej ludzi niż ten obecnie!!
- 8 9
-
2020-04-06 12:55
A skąd ta pewność że nikt z nich nie był zarażony robili wcześniej testy ! A może to byli wirusolodzy ?
- 5 1
-
2020-04-07 08:02
Mądrze prawisz ,a zobacz ile minusów od zmanipulowanych panikarzy.
- 0 2
-
2020-04-06 11:09
(3)
Spotkać się można, ale jesli to głupki- musieli być głośni, więc to ich pech;) Wspominam pamiętną imprezę zrobioną przez wynajmujących mieszkanie piętro powyżej mojego... Pozatym, że może być głośno doszło darcie ryja. O 1 w nocy wybuchała jakaś awantura i było nawet rzucanie taboretami po ścianach i darcie ryja(Karyny). Potem policja tam robiła wjazd na chatę;) Spotkać się można, posiedzieć przy piwku, ale pamiętajmy- 21, maks 22:00 i koniec głośnej muzyki!!!!!! O darciu japy nie wspomnę!!!!!!!!
- 106 18
-
2020-04-06 11:45
Problem w tym, że wielu ludziom po alkoholu puszczają hamulce (przednie płaty czołowe), zaczynają się zachowywać trochę jak dzieci - zaczynają głośno mówić, krzyczeć, wprowadzać w życie głupie pomysły, brak im trzeźwego osądu i konsekwencji zachowań etc.
- 13 1
-
2020-04-06 12:00
(1)
Co to znaczy " spotkac sie mozna" Chyba jednak ktos tu nie zna zasad zachowania w stanie epidemicznym/ Własnie ze nie mozna bo nie mozna opuszczac swego miejsca zamieszkania. I do tz by byloze wszyscy sobie to przyswoili. A co tych przygłupów to mam nadzieje z opuscicli juz wynajmowany lokal i trybie natychmiastowym
- 18 9
-
2020-04-06 13:13
Piszesz nieprawdę. Można opuszczać miejsce zamieszkania. Zresztą, kolega pisał chyba nie o stanie prawnym (bardzo wątpliwym), tylko o faktycznym. Gdyby spotkali się po cichu, nikt by nawet nie zwrócił uwagi.
- 6 2
-
2020-04-06 11:09
Nie dali ogłoszenia w internecie? Wpadł bym się rozerwać.
- 44 17
-
2020-04-06 11:11
Nie ma w polskim prawie czegoś takiego jak "zakłócanie ciszy nocnej" (11)
- 32 125
-
2020-04-06 11:19
Jest (8)
Art. 51 § 1 Kodeksu Wykroczeń (Dz. U. z 2015 poz. 1094 z zm.). Zgodnie z którym: kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
- 48 5
-
2020-04-06 11:33
(6)
Mysle, ze pan Piotr myslal o tym, ze nie ma wyznaczonych godzin ciszy nocnej (tak jak niektore wspolnoty definiuja na klatkach np. 22-6). Natomiast jest zaklocanie spokoju (rowniez w dzien).
- 37 0
-
2020-04-06 11:40
Dokładnie, nie wolno w uciążliwy sposób hałasować zarówno w dzień jak i w nocy. Równie dobrze możemy być ukarani o 13, 21 jak i 23.
- 32 0
-
2020-04-06 11:45
Brawo!
Obowiązuje też w dzień
- 20 0
-
2020-04-06 12:19
(3)
Godziny są w regulaminach wspólnot
- 11 4
-
2020-04-06 13:14
A regulaminy wspólnot nie są podstawą do nakładania kar czy wręczania mandatów przez służby mundurowe.
- 9 5
-
2020-04-06 22:15
Wspólnoty? (1)
Nie wszyscy żyjemy w blokach:)
- 0 3
-
2020-04-06 23:05
Nie nie wszyscy, a małych kamienicach też są wspólnoty.
- 1 1
-
2020-04-06 14:54
Ale co jest???
Na pewno tu nie ma zakłócania ciszy no cnej tylko spoczynek nocny a to już dwie różne rzeczy
- 6 3
-
2020-04-06 12:57
Niestety jesteś w wielkim błędzie !!!
A jak nie wiesz to poczytaj sobie kodeks
- 2 5
-
2020-04-06 19:36
mieszkaniec
Lekarstwa na głupotę też brak !!!!!!!
- 4 0
-
2020-04-06 11:13
kara po 30 tys od sanepidu (5)
- 92 45
-
2020-04-06 11:30
to nie ten paragraf, gdyby którekolwiek z nich było na kwarantannie to co innego (2)
a tu co najwyżej paragraf o nie gromadzeniu się plus zakłócanie ciszy nocnej
- 6 1
-
2020-04-06 12:04
(1)
Tylko zakłócanie mitu domowego, zgromadzenie dotyczy miejsc publicznych, niech się za swoje policyjne imprezy lepiej zabiorą
- 6 4
-
2020-04-06 12:13
Miru
Mity i inspiratory to nie ten dział
- 4 0
-
2020-04-06 12:01
Przestańcie już z tymi karami bo to żenujące jest
To jest zrobione pod publiczkę tylko i wyłącznie. Zastanówcie się lepiej, dlaczego badania na HIV są anonimowe? Bo inaczej nigdy byśmy tego nie opanowali i ludzie by się bali iść do dentysty czy kosmetyczki. A zgadnijcie, ile osób odpowiedziało na wezwanie sanepidu poszukującego pasażerów autobusu? Zgadliście - NIKT - bo kto normalny się zgłosi po ostracyzm, 30 tys. kary i areszt domowy. To nie jest walka z wirusem, tylko farsa. Pogonimy ludzi z plaży śmigłowcem i się cieszymy jak do sera, jacy to jesteśmy elo. W całej historii walki z mikrobami nie było chyba większej żenady od czasów zaklejania okien bawolim pęcherzem i ochlapywania drzwi octem. Średniowiecze się skończyło ale mentalność ludzi jak widać ta sama.
- 15 7
-
2020-04-06 13:08
A gdzieś Ty sanepid widział? Ma być w szpitalach, stwierdzać zakażenia, decydować o kwarantannie...
Tej instytucji NIE MA!!
- 2 2
-
2020-04-06 11:19
Opinia wyróżniona
(11)
Już niedługo każdemu zacznie siadać na głowę w tej izolacji. Ja mam pracę i chyba to mnie jeszcze ratuje, że mogę wyjść z domu. Pierwszy raz z chęcią idę do pracy i nawet mi się nie chce wracać do domu. Uwielbiam swój dom, ale ostatnio mi bokiem wychodzi.
- 230 39
-
2020-04-06 11:47
Spokojnie kolego (4)
My tu we Włoszech siedzimy od miesiąca. Ciężko ale dajemy radę. Wy tam jeszcze możecie się przejść na spacer. My nic! Nawet nosa nie można wytknąć bo kary w tysiącach euro... Macie jeszcze dobrze... Najważniejsze aby zrozumieć że walczymy w słusznej sprawie.
- 38 17
-
2020-04-06 11:57
(3)
koleżanko chyba ;)
- 29 1
-
2020-04-06 12:14
Fakt
Sorry he he
- 16 3
-
2020-04-06 20:22
Nigdy niewiadomo... (1)
Tzn praktycznie niewiadomo... w sumie to do pewnego momentu niewiadomo. Czasami nawet w tym momencie może zabraknąć pewności
- 1 5
-
2020-04-06 23:55
Ależ wiadomo...jesteś chory, ale nigdy nie będzie wiadomo
czy od urodzenia czy nabyłeś to wskutek jakiś traumatycznych przeżyć.- 3 2
-
2020-04-06 13:38
lll
A mi mój dom nigdy bokiem nie wyjdzie, zawsze mi mało.
- 15 3
-
2020-04-06 14:55
Mam tak samo :)
Chętnie jadę do pracy. Byle tylko wyjść z chaty
- 9 5
-
2020-04-06 22:24
odludek (2)
Ja was nie rozumiem. Włączacie tv, piorą wam mózgi i wszędzie widzicie koronawirusa. Przelęknione spojrzenia i awantury bo coś tam (bo nie ma rękawiczek, bo ktoś kaszlnął bo coś mu w gardle stanęło, bo stoję w kolejce i jeszcze inni stoją w kolejce). Zbiorowa paranoja. Ja wychodzę gdzie mi się podoba. Dzisiaj umyłam samochód, pojeździłam sobie dla higieny psychicznej po obwodnicy i okolicznych wioskach, a jak wybije 23: 00 to sobie pójdę do Biedronki.
- 11 3
-
2020-04-07 07:39
I tak trzeba żyć, popieram w 101% :)
- 4 0
-
2020-04-07 11:22
Rownież popieram
J.w.
- 0 0
-
2020-04-07 10:41
mogłam codziennie dojeżdżać,
ale sama wybrałam pracę w domu, w ten sposób ograniczyłam kontakty, chronię siebie i innych
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.